[Csaladtortenet 2] Kecskemét

Katalin Littomericzkyné littkati at gmail.com
2018. Már. 19., H, 10:27:57 CET

Kedves Éva!

A 13 hónap különbség lehetséges, én ismerek olyan családot, ahol az egyik
gyerek januárban született, a másik ugyanazon év decemberében és mindketten
ma is élnek.
Viszont az is eszembe jutott, hogy esetleg Ritter Irma és Resch Irma
ugyanaz a személy? Tudsz róluk más adatot is?
Üdv: Kati

2018. március 19. 9:46 Lengyel Attiláné írta, <