[Csaladtortenet 2] Nemesi Oklevél

Balázs Karsai karsaibalazs.1982 at gmail.com
2018. Már. 19., H, 16:46:12 CET

Kedves Tamás!

Hasonló eset történt meg velem. Kiderítettem feleségem névadó családjáról,
hogy nemességet kaptak. Megtaláltam a neten a nemességet kérelmező levelet,
amit a Darabanth aukciós ház értékesített pár éve. Írtam nekik egy levelet
és kértem, adják át az elérhetőségemet a vásárlónak. Ők ezt megtették és
szerencsére a vevő kapcsolatba is lépett velem. Ő nem leszármazott, csak a
szépsége miatt vette meg. Nekem pedig sajnos nincs rá 150e forintom, hogy
megvegyem tőle az eredetit. De legalább régi iratokat gyűjt és ezért
remélhetőleg jó helyen van nála.

Ha az értékesítő aukciósház nem tudja az elérhetőségét, akkor nem tudom,
hogy máshogy lehetne rábukkannod. Szerintem legfeljebb vakszerencsével itt
ismeri valaki...

Balázs