[Csaladtortenet 2] Nemesi Oklevél

Szigetiné Ili zekany at gmail.com
2018. Már. 19., H, 18:18:36 CET

Kedves Tamás!
Mosonmagyaróváron a levéltárban kerested? Ha igen elnézést! Egyrészt a
Moson vármegye *nemességi iratok (acta nobilitaria)*-ban. Vagy az 1665.
április 21. nemesi gyűlés jegyzőkönyvében? Már találkoztam olyannal, hogy a
Leleszi Konvent több oldalas nemesi igazolása be volt másolva a nemességi
iratokba. Egy próbát megér.
Üdv: Ili