[Csaladtortenet 2] ötletelés és segítség kérése (Osza család)

Balázs Karsai karsaibalazs.1982 at gmail.com
2018. Már. 24., Szo, 20:26:35 CET

Kedves Lista!

A segítségeteket kérném az Osza ágammal kapcsolatban. Több szem többet lát,
több kutató többet tapasztalt már, stb.

Alpárról és Tiszaújfaluról van az Osza családom. Ma is csupán a környék
településein és Budapesten található meg a család. Az első nyom, amit
találtam, Osza György házassága 1821-ben. 1825-ben bérmálkozott,
szerencsére feljegyezték a szüleit, igaz, anyjának családnevét nem.
1846-ban már el is hunyt György.

Ezek alapján azt tudom róla, hogy 1800-1802 körül született, az apja
Mátyás, az anyja pedig Erzsébet. Nem jegyezték meg róla, hogy ne helybéli
lett volna, ami furcsa. Élt Alpáron Hopsza néven írt család, de láttam már
Hojszát is, sőt egy Hopszát egyszer Noszának írtak. Mindettől függetlenül
nem tudom összekapcsolni a két családot.

Akárhogy keresek a FS-ön, nem találok olyan Györgyöt, akire illene a fenti
pár tulajdonság. Van valakinek ötlete mit lehetne tenni?
(A képeken látszik, hogy Osza Györgyöt egyszer Hopsza János néven jegyezték
fel, de többször nem. Egyszer viszont egy kortárs Hopsza Györgyöt jegyeztek
fel Jánosként...)

Köszönöm előre is!
Balázs

Mentes
a vírusoktól. www.avast.com
<#m_-4198286471656267904_DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>