[Csaladtortenet 2] keceli kutatótárs

Ákos Polgár 1.polgak at gmail.com
2018. Már. 26., H, 21:45:42 CEST

Kedves György és Kutatótársak !
Érdekességként közlöm, a Lakatos névvel kapcsolatban, hogy Temesváron,
1817-ben született ükapám, Fridrich Killer édesanyját későbbi temesvári
anyakönyvekben Lakatos Annának írták. F. Killer keresztelésekor (1817) Anna
Lugosicsnak van bejegyezve. F. Killer szülei 1800-ban kötöttek házasságot,
szintén Temesváron, akkor Anna Lukaschitz néven szerepelt szépanyám.
Üdv.: P. Á.