[Csaladtortenet 2] Szavazasi lajstrom 1905 Sopron

Szigetiné Ili zekany at gmail.com
2018. Már. 26., H, 22:16:58 CEST

A határ menti levéltárakban valószínűleg található némi anyag. Nyíregyházán
a levéltárban láttam Nagykárolyi, Krassói, Nagysomkuti  választó kerületet
1880-tól. Néhány településébe bele is nézte. Általában a választók nevét,
korát és foglalkozását, lakcímét tartalmazza, és hogy milyen jogcímen
került a névsorba.
Üdv: Ili