[Csaladtortenet 2] Arad és környéke

Tornyos Gábor Ernő tornyosgabor at t-online.hu
2018. Már. 27., K, 10:25:33 CEST

  Én is Aradon szeretném keresni dédapám születési anyakönyvét, hogy
valami kapaszkodóm lenne. Hencs Ferenc 1851. nov. 25. Arad és
katolikus. Sajnos online nem tudom Én sem keresni. Előre is köszönöm ,
ha Valaki segiteni tudna: Tornyosné Klári

Idézet (Lengyel Attiláné <lengyel.attilane.eva at gmail.com>):