[Csaladtortenet 2] Alistáli Laky és Éhen családok

Julia Szent-Gyorgyi jpmiaou at yahoo.com
2018. Már. 28., Sze, 16:24:39 CEST

> férj: Josephus Hefner LBS6-FT1
> apa: K Alistáli Laki LBS6-XBF
> anya: Márta Éhen LBS6-JYC

Ezeket Szakonyi Balázs rakta az FS családfájára.
Az 1830-as évek első felében Alistáli Laky László volt a szendi református lelkész. Felesége valamilyen Márta, de egyik gyerek keresztelésénél sem tudom egyértelműen elolvasni a vezetéknevét: Hénes, Hénás, Hónas? Az anyakönyv szerint nem volt Aloysia/Lujza nevű gyermekük, de a Lujza testvéreként odacsatolt Apollónia az övék:
https://www.familysearch.org/ark:/61903/1:1:V53T-W6M
Apollónia 1829
https://www.familysearch.org/ark:/61903/1:1:V53R-RFQ
Antal 1831
https://www.familysearch.org/ark:/61903/1:1:V53T-MVT
Károly 1834
https://www.familysearch.org/ark:/61903/1:1:V53T-MKJ
Gyula 1835
Az indexelés igen leleményes volt -- Gyula anyja "Gyula Berks"-ként szerepel -- tehát a keresésnél hasonlóan leleményesnek kell lenni.
László 1836 augusztusa után vagy elköltözött, vagy meghalt, mert azután más a keresztelő lelkész. Állítólag vannak a filmen temetések, de én nem találom őket. (Bezzeg, ha mondjuk házasságokat kerestem volna....)

Amúgy a házastárs vezetékneve nyugodtan egyezhet az anyáéval. Nekem is van ősöm, akinek felesége és anyja egyaránt Rőczei lány volt. (A szükséges anyakönyvek elégtek, tehát nem tudom kibogozni, hogy a két Rőczei milyen fokú rokon.)