[Csaladtortenet 2] Alistáli Laky és Éhen családok

Balázs Szakonyi szakonyi.balazs at gmail.com
2018. Már. 28., Sze, 16:28:47 CEST

Nagyon köszönöm a segítséget mindenkinek!

Imre átküldött nekem egy házasságkötésről szóló iratot, és a benne
található információk minden bizonnyal hitelesek, mert egybevágnak azzal,
amit gondolok. A kérdés, hogy Apollónia tényleg Lujza testvére-e, és hogy
vajon az Alistáli Laky K. és Éhen Márta, vagy a Laky László és Hekes Márta
a szülők. Ezt a részt nem sikerül megfejtenem. Az viszont mindenképp
beszédes, hogy a tanúk között volt Éhen Károly, aki ha Lujza testvérének a
férje, az teljesen stimmel. Így aztán valószínűleg a Laky Apollónia vonal
adatai lesznek a mérvadóak. Izgalmas felfedezés, nagyon hálás vagyok
ezekért az információkért!
Üdv,

Balázs