[Csaladtortenet 2] Bischitzky család Pápa

Balázs Szakonyi szakonyi.balazs at gmail.com
2018. Már. 29., Cs, 21:27:06 CEST

Kedves levelezőtársak!

Egy olyan kérdésem lenne, hogy véletlenül nem ismeri-e valaki a pápai
illetőségű Bischitzky családot.  Bischitzky, Bisiczky, Bisicsky, Bisisnye
névváltozatokban ismert. Egész pontosan, akikre kíváncsi vagyok az
1828.03.01-én Pápán született Alexander Maximilian Bisitzky édesapja és
édesanyja, azaz Bisitzky József és Mármay Josefa. Gyanítom, hogy ők is
pápaiak, a FS-ön sok gyerekük fenn van, de a szülők születéséről vagy
felmenőikről semmi. Eleve van Pápán egy késő barokk épület, ami ma is a
Bischitzky ház nevet viseli, de nem sikerült sajnos kötnöm senkihez, pedig
rengeteget kutattam utána.

Nagyon köszönöm,
Üdvözlettel,

Szakonyi Balázs