[Csaladtortenet 2] kontraszt

Katalin Littomericzkyné littkati at gmail.com
2018. Már. 30., P, 20:14:19 CEST

Kedves Angéla!

Egy kedves kutatótárs, Tóth Eszter a Facebookon osztotta meg a következőt:

"Az a lényege, hogy a legolcsóbb borotvahabot (nem túl sokat) ráspriccelsz
a sírkőre. Én ezután a tenyeremmel nagyon finoman szétterítettem majdnem
egyenletesen a habot a kövön. (Rémülten láttam, hogy semmit sem látok. Majd
egy viszonylag széles spatulával lesimogattam a fölösleget, És gyönyörűen
jöttek elő a betűk. (A vésetben megmaradt a fehér hab.)

A további finomítás az volt, hogy a betűközökben egy icipicit nedves
papírtörölközővel még jobban előhoztam a kő eredeti színét. És akkor egy
csoda lett. Még olyan kőnél is, ami nem volt olyan kemény, azaz porózusabb
volt. Csak ott spatula helyett kartonpapírral simogattam le a fölösleges
habot. És nagyon finoman pucoltam le a betűközöket."

Feltett egy képet is, nagyon jó lett. Utána a hab elpárolog.

Nektek is szép Húsvétot kívánok: Kati