[Csaladtortenet 2] DNS

Anna Gősiné Greguss ggacs4 at gmail.com
2018. Már. 31., Szo, 19:06:40 CEST

Kedves Emőke!
Ha mindkét fél megcsináltatja a DNS-tesztjét, és mindketten beleegyeznek,
hogy találat esetén a cég értesítse azt, akivel egyezést találtak, akkor
igen.
Álljon itt erre egy igaz példa, amiről mostanában értesültem:
Amerikában dolgozó ismerősöm kollégájának a 70 év körüli apja is
megcsináltatta a DNS-tesztet, kíváncsiságból. Olyan eredmény kapott, amire
nem számított: egy 50 év körüli hölgy egyenesági leszármazotti egyezését
mutatta ki. Kiderült, hogy 20 éves korában valóban a hölgy születési
idejében és helyén élt. A hölgyet pedig születésekor örökbe adták, és azért
tette fel a DNS-tesztjét, mert keresi a vér szerinti rokonait.
Ilyen meglepetésekre sem árt felkészülni...
Üdv,
Anna

2018. március 31. 15:37 Attiláné Komáromi írta, <