[Csaladtortenet 2] Kérdés Késmárkkal kapcsolatban

Krisztián Skoumal skoumi.gen at gmail.com
2018. Május. 1., K, 20:53:12 CEST

Kedves Balázs, lehetséges.
Mármint egy tíz-tizenöt évvel ezelőtt aem volt meg a mormonoknak ez az
időszak. Hogy alapból hiányoznak, vagy csak kimaradt a filmezésük, nem
tudom. Nekem is kellene a továbblépéshez őseim vonalán.  Sajnos akkor még
freemail volt, amibe egyszer 90+ napig nem léptem be, és törlődtek a
korábbi emailjeim. Így nem tudom már visszaidézni, hogy kivel és mit
leveleztem anno e tárgyban.

Üdv
Krisztián