[Csaladtortenet 2] FS keresés

Julia Szent-Gyorgyi jpmiaou at yahoo.com
2018. Május. 4., P, 16:39:41 CEST

> Nálam is nyílik rendesen [...]

Biztos, hogy ugyanarról beszélünk?

Szerintem valami hiba van az FS-nél, mert az indexelt adatoktól a képhez vezető linkek nem működnek: se a képre, se az alatta levő szövegre kattintva nem történik semmi. Már kijelentkeztem és vissza bejelentkeztem, hátha valami óra járt le valahol, de nem segített.

Részletesebben: az indexelt részletek simán megnyílnak. Például:
https://www.familysearch.org/ark:/61903/1:1:XCG5-18B

Baloldalt vannak az indexelt adatok:
Nicolas Bereczi
mentioned in the record of Julianna Bereczi
Name:    Nicolas Bereczi
Sex:    Male
Wife:    Anna Talian
Daughter:    Julianna Bereczi
Other information in the record of Julianna Bereczi
from Hungary, Catholic Church Records
Name:    Julianna Bereczi
Event Type:    Baptism
Event Date:    08 Apr 1718
Event Place:    Németlövő, Sopron, Hungary
Gender:    Female
Father's Name:    Nicolas Bereczi
Mother's Name:    Anna Talian

Jobboldalt van a kép előnézete. Ez még tegnap este is megnyitotta a képet egy másik fülön a böngészőben. Ma nem csinál semmit.

A képet azért meg lehet találni, FS-TOOLS nélkül is. A nem-működő előnézet alatt le kell nyitni a részleteket:
Document Information:
GS Film number    630754
Digital Folder Number    004659175
Image Number    00032

A Digital Folder Number és Image Number alapján ki kell tölteni a filmböngésző URL-t:
https://www.familysearch.org/search/film/004659175?i=31

Egykockás nézetre váltva megadja az egyenes címet is:
https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:939J-XV43-2?i=31

De mindettől függetlenül valami elrontottak az éjszaka. Megyek hibajelentést tenni.

Juli
/\ /\