[Csaladtortenet 2] Balya település?

Anna Gősiné Greguss ggacs4 at gmail.com
2018. Május. 5., Szo, 10:07:55 CEST

 Kedves Balázs!
Csupán ötletek:
Az adtpluszon van egy alföldi hivatkozás:
https://adtplus.arcanum.hu/hu/view/FoldrajziKozlemenyek_
1931/?query=balya&pg=143&layout=s
(Ha kell, elküldöm a letöltött oldalt.)

Nem lehet, hogy a Kunbaja mellett lévő Bajmokon volt az esküvő?

Tolna megye szóba jöhet? Lásd az utolsó bekezdést:
https://djnaploja.wordpress.com/2017/12/30/gyulaj-banya-hegy/
Szintén Tolna megye:
https://library.hungaricana.hu/hu/view/MEGY_TOLN_Sk_08_1314/
?pg=147&layout=s&query=balya

Esetleg Esztergom vármegye?:
http://mnytud.arts.unideb.hu/nevarchivum/varmegyek/esztergom.html
illetve:
http://archeodatabase.hnm.hu/hu/node/23205
és
https://anzdoc.com/elbeszed-a-9-szamhoz.html

Üdv,
Anna
U.i.: Gondolom, a Törökországban lévő Balya nem játszik ;)