[Csaladtortenet 2] Balya település?

Balázs Karsai karsaibalazs.1982 at gmail.com
2018. Május. 5., Szo, 15:09:07 CEST

Kedves Anna és mindenki!

Alpár települést indexelem, azért szeretném csak megoldani a kérdést. Nem
saját kutatás, de ha egyszerűen megtalálnám az apa nevét, akkor beírnám,
hogy a jövőbeli kutató egyáltalán megtalálja ezt a gyereket, mert amúgy
csak az anyja neve fog látszani. Szóval csak kedvesség és szivesség a jövő
számára.
Ha nem találni az esküvőt, akkor marad az apa ismeretlen sajna.

Balázs

Anna Gősiné Greguss <ggacs4 at gmail.com> ezt írta (időpont: 2018. máj. 5.,
Szo 15:00):