[Csaladtortenet 2] [MACSE: 17562] MyHeritage kijelentkezés

Jancsurák István jancsurak007 at gmail.com
2018. Május. 9., Sze, 09:43:29 CEST

A GenoPro védelmében mondom, hogy van benne Import/Export
https://www.genopro.com/gedcom/
Képes GEDCOM formában menteni és beolvasni is. Az, hogy kusza ábra lesz,
vagy sem, az nem a program hibája. Amennyiben ki vannak töltve az évszámok,
akkor tökéletes ábrát rajzol. Ha hiányoznak, akkor egymásra kerülnek
ábrarészletek, amit egyébként kézzel szét lehet húzni egymásról, egymás
mellé. A lényeg az, hogy ha a programtól várjuk el, hogy a családfaábrát, a
nagy rokonságtáblát korrekten felrajzolja, akkor vigyük fel az adatokat,
hogy könnyebben boldoguljon. Ha nem tudjuk a pontos dátumot, akkor írjunk
egy hozzávetőlegest, de ne hagyjuk üresen! A program a 2.0 változattól
kezdve ismeri a circa azaz kb kifejezést ( ~ 1870). Természetesen annak
nincs értelme, ha az ábrázolt személyek többsége csak megközelítőleges
dátummal szerepel. Igyekezzünk megkeresni a pontos dátumokat! Ahol ez nem
lehetséges, (tehát egyes esetekben) ott mindenképpen segítség a
hozzávetőleges tipp, és a GenoPro korrektül elkészíti az ábrát..

Üdvözlettel: István