[Csaladtortenet 2] nemesség kutatása

Varga István istvan.varga at ikl.hu
2018. Május. 9., Sze, 14:41:14 CEST

T. Listatársak!

Szeretnék tanácsot kérni azoktól, akik nemesség kutatásban járatosak.
Sajnos, nekem nincs ilyen irányú tapasztalatom.

Rákospalota lakosságának kutatása kapcsán futottam egy olyan
információba, miszerint voltak olyan nemesek az 1700-as években
betelepültek között (vélhetően Erdélyből), akik nemesek voltak, melyek
közül csak egyet hitelesített a vármegye a tanúvallomások alapján
1824-ben. Ez Szőcs Jánosra és Andrásra vonatkozott.

Szeretnék ez ügyben nyomozni egy kicsit.... hol lehetne ennek a
hitelesítésnek utána járni?

Köszönettel: Varga István

---