[Csaladtortenet 2] Bánáti betelepítések

Szeitz Ferenc szeitz.ferenc at gmail.com
2018. Május. 12., Szo, 19:35:34 CEST

Bánáti betelepités menetét jól jelzi a svábok bejövetele cimű regény (neten
rendelhető)  Nagybecskerek  neve akkoriban újbarcelona volt, a
spanyolországi telepesek miatt. Az első koloniákat a pestis, s a malária
tizedelte erősen!

Mukli Krisztián <krisztianmukli at mukli.hu> ezt írta (időpont: 2018. ápr.
24., K 21:42):