[Csaladtortenet 2] (nincs tárgy)

György Négyesi negyesigy at gmail.com
2018. Május. 12., Szo, 19:39:48 CEST

Pontosítok, most már ennyit tudok róla:

*Bata János dr. S*zületett 1910.11.16, Budapest-elhunyt ugyanott 1985.
Édesapja Bata János fehérnemű tisztító intézet (gőzmosoda) tulajdonos,
édesanyja Sallay Anna. Nős, Platzner Kornéliával házasságot kötött Óbudán
1937-ben. Két gyermekük született Attila János 1938-2017, Kornélia 1943. A
Piarista Gimnáziumban érettségizett 1929-ben, jogi diplomát szerzett a
Tudományegyetemen 1934-ben. Diplomaszerzés után Nyíregyházán a
Pénzügyőrségnél kapott állást. A II. Világháborúban katona volt és angol
hadifogságból tért haza. Az Élelmezésügyi Minisztériumnál helyezkedett el.

A Piaristáknál tanult meg sakkozni, majd a Nyíregyházi Sakkör tagja, a
városi bajnokságok rendszeres résztvevője 1937-ben 2.m 1938-ban már 1.
Ugyanakkor a budapesti csapatbajnokságok állandó résztvevője IS. 1934-ben
már olvashattuk a nevét a Budapesti sakkújságban és a Magyar Sakkvilág
egyaránt lehozta Barász elleni győzelmét.
Levelezési sakkban a VIII. olimpia elődöntőjében (1972-75) az 5. táblán 10
játszmából 9 pont, nemzetközi mesteri cím. Gyakran szerepelt (sikeresen)
hivatalos és barátságos országok ill. városok közti mérkőzéseken.

amit keresek, a munkahelyei mikor mettől meddig???

Köszönöm

4si Gyuri
30 4358481
sakk-magazin.hu/4si