[Csaladtortenet 2] Fwd: Re: nemesség kutatása

Szigetiné Ili zekany at gmail.com
2018. Május. 14., H, 11:30:08 CEST

Kedves István!
Tudomásom szerint az Illésy gyűjtemény egy feltáró cédula gyűjtemény.
Ezekben a különböző irategyüttesekre utalnak, ahol a név szerepelt. Nem
mutatja meg az iratot. Feltételezem, de csak feltételezem, hogy a
levéltárban ennek alapján elő tudják keresni az iratot, ami érdekel.
Persze, ha megvan. Az Illésy gyűjtemény 1900 körül készült, utána volt két
világháború, és sok minden elpusztult.
Lehet, hogy más többet tud erről.
Üdv: Ili