[Csaladtortenet 2] Fwd: Re: nemesség kutatása

Szigetiné Ili zekany at gmail.com
2018. Május. 14., H, 12:16:09 CEST

Kedves István!
A jelzet sor alapján feltételezem, hogy meg tudják keresni. Látom, hogy
Abaúj vármegyei az anyag. Megnéztem a B-A-Z megyei levéltárnál is.
http://www.bazleveltar.hu/download.php?view.2059
Ez a link a
IV. 516. Nemességi iratok (Acta Nobilitaria) levéltári gyűjteménye (A-Z)
Ebben a található csak simán Ováry.
A 837. sorszám alatt említenek 7 db Ováry iratot.
Üdv: Ili