[Csaladtortenet 2] képernyő letöltés

Mukli Krisztián krisztianmukli at mukli.hu
2018. Május. 15., K, 14:37:58 CEST

Érdemes lehet kipróbálni a BB FlashBack Express kiadását -
https://www.flashbackrecorder.com/express/ [5]

Ugyan az ingyenes verzió ebben sem tudja az extrákat, csak felvételt
készíteni, de azt viszont időlimit nélkül és képes elmenteni az
elkészített videót AVI, vagy MP4 formátumban, amit aztán más
szerkesztőprogramban már könnyedén szerkeszthetünk.
---
MUKLI KRISZTIÁN

_tel: +3630 347 4636_
_mail: krisztianmukli at mukli.hu_