[Csaladtortenet 2] FW: Fwd: Re: nemesség kutatása

Benke Tamás tbenke at index.hu
2018. Május. 16., Sze, 06:40:03 CEST

Kedves Listatársak!
Nemes családok kutatásához az utóbbi időben a FamilySearch oldalon új digitalizált mikrofilmek elérhetők. (Erről több, ezen a listán érkezett levélből szereztem tudomást, amiért ezúton is köszönetet mondok!)
MOL, Helytartótanács, Acta Nobilium (C 30):{Magyarország. Consilium Regium Locumtenentiale Hungaricum (Main Author), Nemesség bizonyító iratok, 1723-1784}https:// www.familysearch.org/search/catalog/52539?availability=Family%20History%20Library

MOL, Helytartótanács, Departamentum Nobilitare (C 57):{Magyarország. Consilium Regium Locumtenentiale Hungaricum. Departamentum Nobilitare; Nemesség bizonyító iratok, 1784-1848}https:// www.familysearch.org/search/catalog/49278?availability=Family%20History%20Library

Peláthy-gyűjtemény:
https:// www .familysearch.org/search/catalog/100312?availability=Family%20History%20Library

Pataky-gyűjtemény:
https:// www.familysearch.org/search/catalog/75690?availability=Family%20History%20Library

MOL, Genealógiai tabellák:
https:// www.familysearch.org/search/catalog/121344?availability=Family%20History%20Library

Megyei levéltárak nemességi iratai (!!!):{Acta Nobilium Comitatuum:}https:// www.familysearch.org/search/catalog/results?count=20&query=%2Btitle%3AActa%20%2Btitle%3Anobilium%20%2Btitle%3Acomitatuum
Ahogy látom, lassanként az összes mikrofilm felkerül ide, ami a nemes családok kutatásában hatalmas segítséget jelent.

A korábban írt Illéssy-jelzetet (MOL, C 57 fond) tehát talán már online is lehetne kutatni.
Üdvözlettel:Benke Tamás.