[Csaladtortenet 2] Fwd: kérés

Gelei Judit gelei.judit at gmail.com
2018. Május. 16., Sze, 14:56:32 CEST

​Kedves Kutakodók!
Kérlek, segítsetek Storchné Ildikónak!
A válaszokat neki is küldjétek el!

Köszönöm, Judit ​

*Kedves tagtársak! *Az első világháborúban idegen földön elhunyt nagyapám
sírját kerestem évek óta.  Több éves kalandos kutatás után, megtaláltam egy
olaszországi kis faluban. Itt rajta kívül, még *két másik hős magyar katona
is örök nyugalomra lelt*, de 100 éve még senki sem vitt virágot a
sírjukra... A temetőt már átrendezték és sírkövük nincs, kértem a helyi
polgármestert, hogy állítsanak emlékkövet a három magyar hősi halottnak.
Mivel Ő eddig is mindenben nagyon segítőkész volt, úgy gondolom ezt június
20-ig  megteszi.
*Ezért keresem, a nagyapámon kívüli, két katona ma is élő hozzátartozóit,
amihez segítséget kérnék Tőletek. *

* Pál János* sz:kb 1890 *Mezőgerebenes */Torda Aranyos megye/   anya:
Ferenc Rózsa  *MK. 9. huszárezred* elhunyt: 1918. június 21.
*Izmindi András  sz: *? *Sárkeresztúr* /Székesfehérvár/ anya:Molnár
Katalin  *Fehérvári 69
<https://maps.google.com/?q=Feh%C3%A9rv%C3%A1ri+69&entry=gmail&source=g>
gyalogezred *elhunyt: 1918. június 29.

Kérem, ha munkátok során találkoztatok ezekkel a nevekkel, vagy kutattatok
ilyen nevű családokban, vagy ismertek ezeken a területeken ilyen nevű
személyeket, akkor írjátok meg nekem.
köszönettel Storchné Ildikó  *st.ildiko at t-online.hu <st.ildiko at t-online.hu>*

--
Kutatott neveim: Gelei, Magdó, Máthé, Lehotszky, Linder, Harsányi (Debrecen
és környéke), Baumgartner Erdély?

<http://www.hatvany-online.net/MyProgs/obituaries/gyj.aspx>