[Csaladtortenet 2] [MACSE: 17703] Általános Adatvédelmi Rendelet

Péchy Gáspár gazsi at pechy-de-pechujfalu.hu
2018. Május. 19., Szo, 09:35:35 CEST

A nagy büdös helyzet az, hogy az úniós rendelet (végigolvastam) egy lebegő, általánosságokatmegfogalmazó katyvasz, amit mindenki úgy értelmez illetve ültet át a gyakorlatba, ahogy akar.

Értelmezhető, követhehető RENDELET nincs - hatósági IRÁNYMUTATÁSok is csak rövid ideje jelentek meg.

A jelenlegi, hivatalos forrásokból eredő - szintén elnagyolt - információk is elégtelenek, értelmezhetők akár úgy is, hogy - kisarkítva - mondjuk a kézi számlát adó WC-s néninek páncélszekrényben kell a - nevet és címet tartalmazó - számlákat páncélszekrényben kell tartani. (miután az EUs rendelet rendelet nem szűkíti az adatvédelmet az online adatokra)

Ez a rendelet - jelen formájában - csak azt a cált szolgálja, hogy frankó boszorkányüldözési pereket lehessen kreálni.

Üdv,
Gazsi