[Csaladtortenet 2] Általános Adatvédelmi Rendelet

Páli István oregpali at t-online.hu
2018. Május. 20., V, 10:14:18 CEST

Annak aki elolvassa!
A személyes kezdeményezéseknek tér biztosítása azért is üdvözítő lehet, mert
a végtelen adatból megmenthetjük azokat, amit egyszer valaki feldolgozott.
Aki könyvben rejti, az biztosítja a tovább élés lehetőségét. Aki saját gépén
tárolja az vagy meg marad vagy elmossa az idő. Én a honlapról töltöttem le
azokat a sablonokat, amit Csaba elkészített az egyházi anyakönyvek
feldolgozására. El is kezdtem a magam módján Gyarmat elégett anyakönyveinek
meglévő másolatainak a feldolgozását. Talán elküldtem.  Elküldtem több
helyre is. Egyedül a Gyarmaton / és még 3-4 helyen/ szolgálatot teljesítő
esperes úrtól kaptam elismerő szavak kíséretében egy megemlékező levelet.
Bizonyságul csatolok egy képet az anyagról . A bizonyság arról szól, hogy
volt ilyen élő kezdeményezés, de akkor az Egyesület jobbat választott.
" A munka kifogyhatatlan, ha van aki neki kezd." / Ili ezt a képmentőt
javasoltad? /

Üdv.: Pista