[Csaladtortenet 2] kiolvasási segítségkérés

Czellecz Zoltán zczellecz at digikabel.hu
2018. Május. 20., V, 11:09:38 CEST

Kedves György,
Lajos megfejtéséhez kiegészítésül:

1/ coel:  nőtlen volt a vőlegény ill. hajadon a menyasszony
    prom: kihirdették a házasulandókat (az esketést megelőzően).

2/ T-Sz-Ivány:     Tápió-Szentiván (az alatta levőt nem tudom értelmezni)
     T-Alsó-Szász-Berek: feltehetőleg Tápió-Alsószászberek (alatta: ??)
     Tanúk:  Franciscus Schlachta és Stephanus Luzsi
                 opifices   (opifex, opificis) = kézművesek v. mesteremberek

üdv
Zoltán