[Csaladtortenet 2] [MACSE: 17789] Közgyűlés napirend - Levéltári séták

Beszeda László beszeda.csalad at freemail.hu
2018. Május. 22., K, 20:46:46 CEST

Köszönöm Marcsi ! Itt küldöm a két különböző linket, a közgyűlési előterjesztésekről. A linkek egy-egy pdf fájlt nyitnak meg, akinek ez nem megfelelő, elküldhetem Word-ben. A fájlok letölthetők ill kinyomtathatók. Az előterjesztések nem véletlenül ilyen szűkszavúak, szeretném - ha döntésre kerül sor - rövid idő alatt lehessen dönteni. Ezért örülnék, ha kapnék visszajelzéseket, hogy javíthassak az előterjesztésen. SZAKMAI KLUB
https://drive.google.com/file/d/1YE40ZMWfg-8DD4wRBmxpbHOgLWKTeFus/view?usp=sharing LEVÉLTÁRI SÉTÁK
https://drive.google.com/file/d/1wjq3vC0oQueJOQih-v2UREjXkd140r3r/view?usp=sharing

Kedves Laci!Mind harom leveled egy es ugyan azt hozza.Udv. Marcsi.