[Csaladtortenet 2] Uniformis kérdés

Páli István oregpali at t-online.hu
2018. Május. 23., Sze, 19:51:51 CEST

Kedves Krisztián! Amikor úgy 1948 körül kaptam egy ruhát és büszkén
grasszáltam benne, nem is állták meg, hogy rá ne kérdezzenek dicsérettel
fűszerezve: Új ruhád van? -Új ám és ki sincs fordítva Lódítottam egy nagyot.
-Ez jutott eszembe a kép láttán : Bizony ez is, viszályáról bontott, újra
szabott és átvart ruha lehetett.  Üdv.: Pista