[Csaladtortenet 2] Zathureczky Éva számára / apropó a MACSE levlistán írottakhoz

Christof Baiersdorf c.h.baiersdorf at t-online.de
2018. Nov. 1., Cs, 08:46:05 CET

Kedves Éva,
mivel úgy tűnik, még senki sem válaszolt Neked a MACSE levelezőlistán
írt utolsó üzenetedre, megszeretném én ezt röviden próbálni:
Éva drága, az a levelezés, ami Téged érdekel, s az a "családias jelleg",
amire Te emlékszel, illetve amelyre Te (vissza)vágysz, azt nem ezen az
úgy nevezett "MACSE-levelezőlistán" találhatod meg, mert itt valóban más
témákról van szó - nem tiszta családkutatásról, hanem inkább szervezeti,
technikai kérdésekről.
Ami Téged érdekel, azt a másik levelezőlistán találhatod meg, a mely a
"Családtörténet 2" címszó alatt működik! Lásd itt:
És olvasd kérlek el a szöveget, ami a Te szöveged alatt, ennek a
levélnek az alján áll (pirosítottan kiemelve).
Gyógyulást, minden jót, üdvözlet,
szeretettel,
Kristóf

---