[Csaladtortenet 2] érdekes emlékezeti megoldás

Andrea Papné Tompa tompaa59 at gmail.com
2018. Nov. 3., Szo, 14:33:16 CET

Sziasztok! Szeretném megkérdezni, hogy hol tudok utánanézni annak, hogy
1960-ban Sopronban hol lakott egy családtagom.Köszi előre is! Bocs, hogy a
válaszodhoz írtam, de múltkor rámmordultak, hogy nem jó helyen kérdeztem
.Üdv: Papné Tompa Andrea

Mukli Krisztián <krisztianmukli at mukli.hu> ezt írta (időpont: 2018. nov. 3.,
Szo 10:10):