[Csaladtortenet 2] Az egyházi főhatóságnak 1903 febr. 1 én 464 sz n. kelt rendelete

István Galkó isti1952 at gmail.com
2018. Nov. 4., V, 18:39:30 CET

Kedves Levelezőtársak!

Van remény a tárgyi rendeletet digitális formában megtalálni?

Ha nem, akkor hol és hogyan kezdjek kereséséhez, tartalmának megismeréséhez?

Nagyanyám (Zsiak/Zják Anna Mária, 1880. május 11) anyakönyvi bejegyzésében
van egy a születése után huszonhárom évvel keletkezett megjegyzés.

Ha jól olvasom, a következő:

Az egyházi főhatóságnak 1903 febr. 1 én 464 sz n. kelt rendeletére az atya
vezetékneve (Zsiákról) „Zják”-ra az anyáé pedig (Podhorányiról)
„Horánszky”-ra helyesbíttetett.

Bpt: 1903 febr. 3. Lollok pléb.

Az anyakönyvi bejegyzés FS adatai:

Keresztség:                        1880. május 11. Szentistvánvárosi,
Budapest, Pest-Pilis-Solt-Kis-Kun, Hungary

Sorszám:                             224

GS film szám:                    453266

Digitális mappa szám:    4531504

Képszám:                            23

Minden segítséget előre is megköszönve, Galkó István