[Csaladtortenet 2] Fwd: tanácsok családfakutatáshoz

György Négyesi negyesigy at gmail.com
2018. Nov. 5., H, 16:47:55 CET

SAJNOS NEM IGAZ
Még a levéltárak többsége a kutatói támogatóira kiadja  az anyakönyveket,
hogy meddig nem tudom. TI: AZ MNL FŐIGAZGATÓJA MEGTILTOTTA AZ ANYAKÖNYVEK
KUTATHATÓSÁGÁT, a lezsármazott hozzájárulásához köti!! Egyenlóre csak
Esztergom tarja ezt be, évek óta erről nyivákolok, csak senki ezt nem
hallja meg
4si Gyuri
30 4358481
sakk-magazin.hu/4si