[Csaladtortenet 2] névváltozások

Gajai Lászlóné gajaine at freemail.hu
2018. Nov. 8., Cs, 14:35:17 CET

Kedves József! Találtam a névváltoztatásokkal kapcsolatos leírást, "Névcserék nyomában" címmel, az alábbi linken érhető el:https://aktakaland.wordpress.com/2014/11/04/nevcserek-nyomaban-ki-kicsoda-valojaban/
 Digitálisan is elérhető a Budapesti Közlöny (1867-1944)https://www.ogyk.hu/hu/blog/posts/digitalisan-elerheto-a-budapesti-kozlony Csak tipp, valamelyikben hátha sikerül rátalálni a kimutatásokra, ill. azok elérhetőségére. Üdv.: Gajainé Erzsi