[Csaladtortenet 2] (nincs tárgy)

Balázs Karsai karsaibalazs.1982 at gmail.com
2018. Nov. 8., Cs, 22:28:03 CET

Kedves Emil!

Igen, azt jelenti. De ebben az esetben inkább a jogállását jelentette,
semmint foglalkozását. Lásd a jász-kunság redemptióját:
https://hu.wikipedia.org/wiki/Redemptio. Ez abban a térségben jelentős
társadalmi folyamat volt és komolyan ketté osztotta a közösségeket.

Balázs

emilio '48 <emil.fekete at gmail.com> ezt írta (időpont: 2018. nov. 8., Cs,
21:33):