[Csaladtortenet 2] Hunyadytól / Jaj, de magyarok vagyunk már megint

Juhász Piroska jpiroska78 at gmail.com
2018. Nov. 15., Cs, 13:57:01 CET

Kedves Tagok!

Nem hiszem, hogy ezt a témát nagyon ragozni és bogozni kell. Egyetemen
biztos más, a tananyag része, én viszont nem szeretném, ha itt borzolnánk a
kedélyeket. Úgy vagyok vele, hogy mindenki magyar itt és kész. Nem
szeretném, hogy hosszútávú sértődések legyenek.

Üdv:

Pribékné Juhász Piroska

Hunyady László <hunyady.laszlo at chello.hu> ezt írta (időpont: 2018. nov.
15., Cs, 12:50):