[Csaladtortenet 2] Írástudatlan szabómester

Gelei Judit gelei.judit at gmail.com
2018. Nov. 17., Szo, 18:13:29 CET

Egy pici statisztika:
a mellékelt lap szerint

nem tudott sem írni sem olvasni:
a mester (Sz. 1831,  Krasznahorkán ) és a segéd (sz.1844, Szomolnok),
a rokon (sz. 1853, Görgő) és a gyerekek (sz.1864-69, vsz. még csak iskola
előttiek és a rokon lány volt a segítség a gyerekekhez)

tudott: a mester felesége! (sz. Görgőn,1840) és az inas! (sz. 1855,
Krasznahorka)

Ha tovább gondoljuk: talán a feleségé volt a malom és ő vezette az
"adminisztrációt" is.

Üdv. Judit

Szigetiné Ili <zekany at gmail.com> ezt írta (időpont: 2018. nov. 17., Szo,
17:46):