[Csaladtortenet 2] Grosznek vezetéknév

Lajos Balogh lajos.77.balogh at gmail.com
2018. Nov. 19., H, 17:21:57 CET

Tisztelt Levelezőtársak!

Erdélyből származó őseim közt találtam egy Grosznek (legtöbbször így írták)
vezetéknevűt. Teljes neve Sophia Grosznek. Csatoltam hogyan írták a
bejegyzésekben.
Ami tudok róla, hogy bába volt és 1870-ben halt meg Désen 61 évesen. Az
anyakönyvbe a férje vezetéknevét viselte. A születési helyére nem volt
semmilyen megjegyzés, azaz úgy kezelték, mintha helyi születésű lenne.
Sajnos az esketéséről sincs információm.
Azt szeretném kérdezni, hogy találkozott-e valaki kutatása során ilyen
vezetéknévvel?
A FamilySearch egy ilyen nevet talált, Budapesten, Grosznek Borbala. Az ő
házassági bejegyzésben Nagybecskerek szerepel. A nagybecskereki r.k.
anyakönyvekben (1815-ig van fenn) nincs ilyen névre utalás.
A Torontál megyei 1828-s összeírásban sem találtam!

Köszönettel,
Balogh Lajos