[Csaladtortenet 2] Uradalmi kertészek - segítségkérés

Farkas Beáta farkas.beata at t-online.hu
2018. Nov. 19., H, 18:55:35 CET

Kedves Anna!

Blankenhorn András és Ágoston Katalin 1842. január 30-án kötött házasságot a
Tolna megyei Mucsiban. Mária nevű lányuk 1866. június 25-én Hőgyészen ment
férjhez Johann Märzhez.
1848. február 18-án meghal Hőgyészen epelázban egy Andreas Blankenhorn
(uradalmi vadász), aki elvileg 1803 körül születhetett. Az előbbi (Ágoston
Katalin férje) ca. 1797-ben született az "írások szerint".  Hogy a két
személy ugyanaz-e, még nem tudom. Az viszont biztos, hogy egy Andreas
Blankenhorn két törvénytelen gyermeknek is apja volt 1825-ben (Theresia) és
1839-ben (Elias).

Üdvözlettel:
Bea