[Csaladtortenet 2] Uradalmi kertészek - segítségkérés

Éva Radóczy radoczy.eva at gmail.com
2018. Nov. 20., K, 17:17:31 CET

Kedves Ili!
köszönöm a linket! olvastam már a kastélyról több leírást, a Károlyi
uradalmi összegzéseket is átfutottam már (ami online elérhető), de sok
információt a kertészekre vonatkozóan nem tartalmaznak. persze az ősöm nem
főkertész volt csak egyszerű kertész, nem is gondoltam hogy az iratokban
név szerint említették volna. a környékbeli falvakat is már kiveséztem.
bizonyos időnként előszedem a jegyzeteimet, hátha valami elkerülte a
figyelmemet...
üdv Éva

Szigetiné Ili <zekany at gmail.com> ezt írta (időpont: 2018. nov. 20., K,
8:26):