[Csaladtortenet 2] Blankenhorn

fekete tibor tiborf at yahoo.com
2018. Nov. 21., Sze, 08:16:23 CET

Kedves Anna, úgy gondoltam helyes volna megosztani a Neked küldött kivándorlási listát, talán mások is rátalálhatnak őseikre. A neten rákeresve letölthető: Auswanderer aus Hohenzollern-Hechingen nach Ungarn im 18. Jh.
Azonkívül megtaláltam a máriahalmi családkönyvben szereplő Blankenhornokat, amit Te, mint írtad, már kijegyzetelted. De azért megosztom a weboldalt, hátha másnak is hasznos lehet. Magyarul is müködik.Vezetéknévlista Családtörténeti könyv Máriahalom

|  |  |

|  |
Vezetéknévlista Családtörténeti könyv Máriahalom

Üdvözlettel, Fekete Tibor