[Csaladtortenet 2] Segítség kérése

Dr. Imre Sándor imre at hit.bme.hu
2018. Nov. 21., Sze, 08:15:27 CET

Kedves Kutatotarsak!

Kemeny dionak tunik. Ha valamelyikotok boldogul vele, akkor engem
feltetlen erdekelne a megoldas :-).

Megjegyzem, szerintem lehet, hogy a kuszobon talaltak a kis Elvirat, de
elotte egyeztettek a jogtanacsos urral.

De hogy konkretummal is szolgaljak: Egy DNS teszt segithetne
megerositeni a rokoni kapcsolat gyanujat.

udvozlettel
Imre Sandor