[Csaladtortenet 2] Örömhír

Attiláné Komáromi komaromiattilane75 at gmail.com
2018. Nov. 21., Sze, 10:58:31 CET

Kedves Listások!

Egy számomra örömhírt szeretnék Veletek megosztani!
Családfakutatásom legelején rokoni segítséggel megtaláltam egy olyan rokont
akiről addig nem is tudtam! A neve: Benczúr Lajos. Nagyapám Benczúr János
unokatestvére! Az érdekesség a sztoriban, hogy a nagyapám 1912-ben
született az unokatestvére pedig 1945-ben! Dédnagyapám és a rokonom apukája
voltak testvérek! 10 testvér volt! 7 fiú 3 lány! És mivel nem pontosan 1
évenként születtek a gyerekek ezért jött ki ez a nagy korkülönbség!
Szóval! A fent említett rokon hétvégén felhívott mobilon és mesélhéten hogy
a feleségével ezen a héten kedd, szerda és csütörtökön Gyulán wellneseznek
és csütörtök ebéd után Kondoros ( ahol élek ) érintésével mennek haza
Budapestre! Szeretne mostmár személyesen megismerni! Kérték menjek Velük el
a temetőbe és aztán leülünk beszélgetni!
Elnézést, hogy hosszú lett de nagyon izgatott vagyok!

Üdv!
Emőke