[Csaladtortenet 2] Kérdés - Nagyszentmiklós és Sajtény

Krisztián Skoumal skoumi.gen at gmail.com
2018. Nov. 22., Cs, 10:24:06 CET

Kedves Anikó,

ha az Ancestry fizetős oldalán nem találod meg, akkor nem érhetők el online.

Bár vallást nem írtál, de Nagyszentmiklós r.kat van Temesváron. Sajtény -
nincs.

A válaszadás kint jellemzően nem gyors, hetekbe telik. Nem tudom, mikor
írtál nekik, de ne várj két napon belül választ. Meg néha el is felejtik.

Üdv
Krisztián

Létai Anikó <annie.letai at gmail.com> ezt írta (időpont: 2018. nov. 22., Cs,
10:12):