[Csaladtortenet 2] My Heritage

Anna Gősiné Greguss ggacs4 at gmail.com
2018. Nov. 23., P, 14:50:26 CET

Kedves Emőke!
Akkor most már Te is tudod, hogy a geni-t kétféle módon érdemes használni:
bejelentkezve és kívülállóként. Merthogy kétféle eredményt ad 🤔.
Ezt se láttam még sehol leírva. (Ezért megy a válaszom az egész listának.)
Üdv,
Anna

Attiláné Komáromi <komaromiattilane75 at gmail.com> ezt írta (időpont: 2018.
nov. 23., P, 14:41):