[Csaladtortenet 2] program

Gabriella Tamaskó tamaskogabi at gmail.com
2018. Nov. 23., P, 20:32:33 CET

Kedves István!

Én nagyon kedvelem az Ahnenblatt-ot a kezelőfelület miatt főleg.Lehet, csak
azért, mert azon kezdtem, azt szoktam meg. Hátrányai, hogy nincs Kekule-
vagy más számozása a személyeknek, valamint az én laptopomon most már 300
körüli személynél lefagy, ha listát vagy fát akarok csinálni (szerintem
PC-n nem).
Emiatt csak bevitelre és gépen nézésre használom, mellette pedig pl fa vagy
listakészítésre a PAF-ot (meg ismerkedek épp a gramps-szal, az állítólag
profi, csak komplikáltsága miatt nem kedvelt annyira). A PAF úgy tudom az
FS saját programja, de már nincs rá támogatás.
Mindegyik ismeri a gedcom formátumot, ezért a fájl oda-vissza vihető. Én
azt hiányoltam utóbbi kettőnél, hogy a feltöltött fotót nem jeleníti meg
úgy szépen elől, mint az Ahnenblatt, úgy kell keresgélni az adatlapon.

Üdvözlettel:
Gabi

Broviac István <broviac at tolna.net> ezt írta (időpont: 2018. nov. 23., P,
19:47):