[Csaladtortenet 2] Házassági Anyakönyv-Nemesapáti

Anna Gősiné Greguss ggacs4 at gmail.com
2018. Nov. 24., Szo, 14:54:50 CET

Kedves Szabolcs!
Balmazújváros református 1808–1852 (keresztelési), 1832–1852 (házassági,
halotti) anyakönyveit le lehet tölteni a FS-ről!
Még ha vannak is benne sérült és hiányzó oldalak (szerintem nem túl sok -
de Gyurkó Tünde ezt nálam biztos jobban tudja), félrevezető lehet ennek
alapján "elriasztani" azokat, akik itt tájékozódnak.
Sőt, az 1813-1876 közötti halotti anyakönyveknek például kb. két éve még
nem volt DGS számuk, most meg már online is nézegethetők.
https://www.familysearch.org/search/catalog/154359?availability=Family%20History%20Library
Üdv,
Anna

Szabolcs Attila Makra <makra.szabolcs at gmail.com> ezt írta (időpont: 2018.