[Csaladtortenet 2] segítség kérés

Anna Gősiné Greguss ggacs4 at gmail.com
2018. Nov. 24., Szo, 21:16:27 CET

Kedves Zsuzsa!
A hogyan-ra a válasz:
Rámész az FS-oldalon a Records fülre, beírod az elhunyt keresztnevéhez
(first name), hogy Rudolf, az apa nevéhez, hogy István és Hosszu, az
anyáéhoz, hogy Anna és Vizer, és már ki is adja:
https://www.familysearch.org/search/record/results?count=20&query=%2Bgivenname%3Arudolf~%20%2Bfather_givenname%3Aistv%C3%A1n~%20%2Bfather_surname%3Ahosszu~%20%2Bmother_givenname%3Aanna~%20%2Bmother_surname%3Avizer~
Persze nem mindig ad ilyen egyértelmű eredményt, de kísérletezz bátran,
hogy mikor milyen információk megadásával milyen eredményt kapsz.
Sok sikert!
Üdv,
Anna

Handwriting Analysis Expert <gyzs2015 at gmail.com> ezt írta (időpont: 2018.