[Csaladtortenet 2] segítség kérés

Beus beusmarie at gmail.com
2018. Nov. 25., V, 10:56:01 CET

Kedves Zsuzsa!
Látom, hogy Rudolf anyja Vízer Anna. A Vízert nem kutattad? Ősmamám Vízer
Klára, a gyerekei Ódombóváron és Kaposváron születtek. Férje Somay (Samay)
József. Lánya Samay Julianna (Raszl Ferencné), s az ő lányuk Raszl Klára a
dédmamám. Mivel a te Rudolfod Szőlősgyörökön lett keresztelve el tudom
képzelni, hogy a Vízer család Somogyban élt Ősmamám 1805 körül
születhetett. eddig nem találtam meg a bejegyzést. Ha netán találsz valamit
a Vzerekre vonatkozóan, oszd meg velem légy szíves.
Üdv: BBea

Handwriting Analysis Expert <gyzs2015 at gmail.com> ezt írta (időpont: 2018.
nov. 24., Szo, 19:50):